De Help
"U heeft De Help in handen. Het is een uit nood geboren blad. Mijn zoon botste dit jaar net als veel landgenoten met T-Mobile. Kastjes, muur, riet en kluitjes. Tot hij, na zes maanden zinloos soebatten, mij inschakelde. Papa! Help me!
Ik belde het hoofdkantoor van T-Mobile, maar die verbinden heel laf geen boze klanten door. Die mogen van voren af aan beginnen bij de helpdesk. Genoeg, dacht ik en twitterde de boosheid van me af. En wat bleek? Ik had een open zenuw geraakt.
Heel Nederland viel me bij. Iedereen is het horkerige gedrag van de callcenters spuug- en spuugzat. Duizenden reacties op mijn latere column over dit onderwerp. Resultaat De Help.
De opbrengst van dit blad gaat naar Serious Request, de 3FM actie in het Glazen Huis. Persoonlijk zal ik het bedrag naar Eindhoven brengen en weet je wat ik hoop? Dat de grote telefoonboeren het bedrag verdubbelen. Omdat het een heel erg goed doel is.
Plezier met de vele, vele ergernissen en andere vrolijkheid in De Help."
Jaar: 2010
Aantal pagina's: 115
Bestelnr: ISBN 871 02 062 4187 0
Uitgever: NRC Handelsblad